Gratis verzendingGratis verzending boven € 50,-
Dé specialist in voetverzorgingDé specialist in voetverzorging




Artikelen ruilen
We hopen dat je bestelling naar wens is. Maar het kan natuurlijk zijn dat het artikel niet helemaal de juiste maat of kleur heeft. Daarom is het natuurlijk mogelijk om artikelen te ruilen, zodat je toch de juiste maat of kleur krijgt.

Hoe gaat het in zijn werk?
Het is vrij eenvoudig. Je volgt hiervoor de procedure die beschreven staat onder Bestelling retourneren.

Op de pakbon (of retourformulier) schrijf je dat je het artikel wilt ruilen voor een ander artikel. Vaak volstaat het om aan te geven dat je een maat groter of kleiner wilt, maar het is natuurlijk fijn voor ons als je precies aangeeft wat je wilt hebben. De pakbon voeg je toe aan de retour zending.

We zullen het artikel dat je wilt ontvangen snel naar je toesturen. Dit doen we kosteloos. Let wel op: het terugsturen naar ons is wel voor eigen rekening. Je kunt hiervoor bij PostNL (brieven en pakketten) of DHL terecht (pakketten). Het is niet nodig om extra te verzekeren, al zullen sommige post medewerkers dit wel vragen. Dit maakt het onnodig duur en dat is niet nodig.

Aan het terugsturen van artikelen stellen we wel een aantal voorwaarden om ervoor te zorgen dat we artikelen ook in goede staat terug ontvangen. De retourvoorwaarden vind je hier: Retourvoorwaarden.

Prijsverschil tussen artikelen
Wanneer het artikel dat je terug gestuurd hebt een andere prijs heeft dan het artikel dat je wilt ontvangen, dan wordt dit verrekend. Omdat je een credit nota van krijgt voor het retour gestuurde artikel en je een nieuwe factuur krijgt voor het opgestuurde artikel, kun je eenvoudig zien of er verschil is in prijs tussen deze artikelen.

Is het artikel dat je ontvangt duurder dan het artikel dat je eerst ontvangen (en betaald) hebt, dan verwachten we van je dat je het prijsverschil bijbetaald.

Wanneer het artikel dat je krijgt goedkoper is dan het geretourneerde artikel, dan ontvang je automatisch het prijsverschil op je rekening terug.

Kwaliteit van de levering
Hoewel we onze uiterste best doen om de levering van je bestelling naar wens te laten zijn, kan het soms gebeuren dat geleverde artikelen niet correct of wellicht beschadigd zijn. Dit lossen we uiteraard graag en snel weer voor je op. Je kunt hiervoor contact met ons opnemen via info@pedimarkt.nl of via telefoonnummer +31 (0) 33 2022 229.

Gratis verzending boven € 50,-

Advies nodig? Bel +31 (0) 33 2022 229 (ma t/m vr)

Altijd 30 dagen bedenktijd!

Beoordeling

keurmerk

Copyright © 2018 | Pedimarkt

veilig betalen veilig betalen