Menu

Keuzehulp
Home Levering van je bestelling

Levering van je bestelling

Afgeronde bestellingen

Vanzelfsprekend leveren we alleen bestellingen uit wanneer de bestelling correct is betaald en afgerond. Dit betekent dat de ingevulde gegevens compleet moeten zijn en dat de gekozen betaalmethode correct is afgerond. Bij achteraf betalingen via Riverty of Billink, moet de betaalprovider de achteraf betaling goedgekeurd zijn.
Mocht er iets niet goed zijn gegaan met de bestelling en de betaalmethode is niet afgerond, dan krijg je in de meeste gevallen via de website de kans om het opnieuw te proberen.

Bestellingen waarbij de betaalmethode niet correct is afgerond, maar die toch bij ons binnen zijn gekomen, zullen we niet direct verwerken. Je ontvangt van ons hierover een bericht via de e-mail. Hierin word je gevraagd of je de betaling alsnog wilt afronden. Bestellingen die bij ons binnen zijn gekomen, maar na 2 weken nog niet zijn betaald, worden door ons na die tijd verwijderd.
Wil je alsnog de producten ontvangen, dan is het verstandig om een nieuwe bestelling te plaatsen en deze af te rekenen.

Levertijd

Wij streven ernaar om bestellingen die voor 16.00 uur besteld zijn, dezelfde werkdag te versturen. Je ontvangt hierover rond 18.00 uur van ons een automatisch bericht met de melding dat je bestelling verstuurd is.
Let op: in het weekend zijn wij gesloten en worden er geen bestellingen verstuurd. Een bestelling die je in het weekend plaatst, worden op maandag verstuurd en zul je in de meeste gevallen dus dinsdag in huis hebben.

Levering door PostNL

Bezorging door PostNLBrievenbuspakjes en pakketten worden geleverd via de 24 uurs service van PostNL. Je ontvangt hierover altijd track & trace informatie.
In geval van brievenbuspakjes, hoef je niet thuis te zijn voor de bezorging. De bestelling zal een dag na je bestelling op onze site bij je worden bezorgd. In sommige gevallen kan dit langer duren. Drukte bij PostNL kan er soms voor zorgen dat het enkele dagen langer duurt.

Na 4 dagen nog niets ontvangen en geen bericht van ons gehad? Dan is er mogelijk iets verkeerd gegaan. Neem dan gerust even contact met ons op. We gaan dan voor je uitzoeken wat er aan de hand is.

0