Menu

Home Klachtenprocedure om er samen uit te komen

Klachtenprocedure om er samen uit te komen

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over het product of de dienstverlening zoals je die ervaren heeft. Vriendelijk vragen wij je om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven.
Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht in behandeling nemen en kijken naar een passende oplossing. 

Onze gegevens:
E-mail: info@pedimarkt.nl
Telefoon: +31 (0)33 2022 229 

Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Pedimarkt bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

0
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Accepteer geselecteerde cookies