Categorieën
Selecteer je taal
Home Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over het product of de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Vriendelijk vragen wij u om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven.
Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht in behandeling nemen en kijken naar een passende oplossing. 

Onze gegevens:
E-mail: info@pedimarkt.nl
Telefoon: +31 (0)33 2022 229 

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Pedimarkt bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

0