Gratis verzending boven € 50,-
Dé specialist in voetverzorging

Afgeronde bestellingen
Vanzelfsprekend leveren we alleen bestellingen uit wanneer de bestelling correct is afgerond. Dit betekent dat de ingevulde gegevens compleet moeten zijn en dat de gekozen betaalmethode correct is afgerond. Bij alle betaalmethodes waar je vooraf betaalt, dient de betaling dus goed afgerond te zijn. Bij achteraf betalingen via Afterpay of Billink, moet deze betaalprovider de achteraf betaling te hebben geaccepteerd.

Mocht er iets niet goed zijn gegaan met de bestelling en de betaalmethode is niet afgerond, dan krijg je in de meeste gevallen via de website de kans om het opnieuw te proberen.

Bestellingen waarbij de betaalmethode niet correct is afgerond, maar die toch bij ons binnen zijn gekomen, zullen we niet direct verwerken. Je ontvangt van ons hierover een bericht via de e-mail. Hierin wordt je gevraagd of het klopt dat je een bestelling hebt willen doen en zo ja, of je de betaling alsnog wilt afronden. Bestellingen die bij ons binnen zijn gekomen, maar na 2 weken nog niet zijn betaald, worden door ons na die tijd verwijderd. Wil je alsnog de producten ontvangen, dan is het verstandig om een nieuwe bestelling te plaatsen en deze af te rekenen.

Levertijd
Wij streven ernaar om bestellingen die voor 15.00 uur besteld zijn, dezelfde dag te versturen, zodat je ze de volgende dag in huis hebt. Je ontvangt hierover rond 18.00 uur van ons een bericht met de melding dat je bestelling verstuurd is.

Levering door PostNL / BPost (brievenbus post)
Bezorging door PostNLAlle brievenbuspost wordt geleverd via de 24 uurs service van PosNL. Je ontvangt hierover geen track & trace informatie. Voordeel van deze vorm van levering is dat je niet thuis hoeft te zijn voor de bezorging. De bestelling zal een dag na je bestelling op onze site bij je worden bezorgd. In sommige gevallen kan dit langer duren. Drukte bij PostNL kan er soms voor zorgen dat het enkele dagen langer duurt.

Leveringen per brievenbus post naar België worden door PostNL overgedragen aan BPost. Deze leveringen kunnen enkele dagen langer duren voordat deze bezorgd worden.

Na 4 dagen nog niets ontvangen en geen bericht van ons gehad? Dan is er waarschijnlijk iets verkeerd gegaan. Neem dan gerust even contact met ons op. We gaan dan voor je uitzoeken wat er aan de hand is.

Levering door DHL (pakketten)
Bezorging door DHLWanneer je bestelling niet door de brievenbus past, maar met een pakket verstuurd moet worden, dan wordt dit door DHL gedaan. Je ontvangt aan het einde van de dag een bericht van DHL (aanvullend op ons bericht dat je bestelling verstuurd is) met daarin de Track & Trace informatie. Op de website van DHL kun je hiermee je bestelling volgen.

Gratis verzending boven € 50,-

Advies nodig? Bel +31 (0) 33 2022 229 (ma t/m vr)

Altijd 30 dagen bedenktijd!

Beoordeling

Copyright © 2018 | Pedimarkt